Cercurile pedagogice ale sucursalelor raionale

  Stimați colegi și membri ai celei mai deosebite asociații din Moldova AGIRo,
      Chiar de la începutul micului meu răvaș, aș dori să le mulțumesc 
celor patru zâne care ne-au organizat  primul seminar deosebit de interesant la Ialoveni.
Acestea fiind d-nele M.Marin,T.Cerbușca,D.Stati,G.Nița.Tot Dumnealor 
ne-au propus  de a ne întîlni in fiecare lună pe data de trei la ora trei. Ideea a fost imediat acceptată .
 Și iată-ne la cea de a doua întâlnire. 
Din primele clipe ale  acestei întâlniri s-a simțit un aer plin de prietenie și curiozitate,,Oare ce nou vom afla?".
Mai întîi ne-am salutat printr-un joc în care trebuia să ne spunem numele,apoi cu litera care începea numele, 
să dăm exemple de  un animal și o  însușire care ne caracterizează.
Ne-am amuzat făcând un test psihologic,,Ce dispoziție am eu azi și cum mă văd alții?". 
Am călătorit în frumoasa lume a copilăriei,adică am fost în postura de elevi.
Ne-am unit în grupuri, încercând să descoperim ce ne motivează ca  să participăm la aceste
 cercuri pedagogice(răspunsurile fiind destul de interesante și obiective). 
Ne-am împărtășit mici secrete la tema ,,Ce îmi reușește mai bine".
Fiecare din noi a cules idei  ingenioase,  învățînd sau chiar  reamintindu-ne unele lucruri
 pe care le-am realizat cu mult timp în urmă .Am analizat minuțios evaluarea finală la limba română,
 expunându-ne punctul nostru de vedere.
 S-a finalizat această mică întrunire cu un  joc interesant ,,Cine este învățătorul"Aici buna dispoziție
  și zâmbetul nu a dispărut de pe buzele  participanților.
    Le mulțumesc din inimă tuturor participanților pentru aceste clipe de neuitat.
Le mulțumesc d-nelor de la AGIRO pentru ideea lor strălucită,pentru că au avut
 curajul să readucă la viață această organizație a învățătorilor,și,  
de ce să nu recunoaștem, că nici închipuire nu am avut că ea a existat vreodată.   
 Sincere mulțumiri organizatorilor.La mai mult și la mai mare!
             Devder Eleonora,   Gimnaziul ,,Gr. Vieru,,or. Ialoveni       
Jurnalul de impresii
Pe data de 04 mai 2012 în incinta Şcolii Primare „Ion Creangă”, 
or. Ialoveni a avut loc atelierul de lucru a membrilor AGIRO (sucursala Ialoveni) 
cu tematica: Ce-mi reuşeşte mai mult în activitatea mea profesională.
Au avut loc multe activităţi interesante. A început Cercul Tatiana Placinta
 cu o evocare psihologică distractivă, care ne-a mobilizat pentru un lucru productiv în cadrul atelierului. Apoi am fost captivaţi de lucrările prezentate de dna Eleonora Devder şi o doamnă extraordinară care a vorbit despre design.
 Creaţiile  ingenioase au fost aplaudate de toate participantele.
Am discutat în grupuri 4 legi a motivaţiei:
1.     Apartenenţa la un grup motivează.
2.     Motivaţia are nevoie de un ţel.
3.     Participarea motivează.
4.     Faptul că vedem că facem progrese ne motivează.
Pe parcurs au fost binevenite activităţile creative.
În discuţii cu alte cadre didactice participante la acest Cerc Pedagogic am clarificat 
întrebările ce mă frămîntau.
Am fost bucuroasă să-mi revăd colegele din alte instituţii din or. Ialoveni. 
M-am simţit extraordinar de bine alături de ele. Aştept cu nerăbdare următoarea întîlnire!
Berezovskaia Elena,
LT „Ana Muntean”, Ialoveni
Aducem sincere mulțumiri fetelor de la gim.Gr. Vieru pentru ospitalitatea lor, 
dar deosebite multimiri doamnei Popov Victoria  pentru lecția sa de master-class
,,Decorarea unui ghiveci" care pe parcursul a  citorva ore,ne-a readus in trumoasa lume a copilariei,
am reusit pe parcurs sa creem dintr-un borcan simplu o adevărată opera de arta
( e drept ca cam stingace) dar era creata de noi singuri, 
precum elevii, asa și noi asteptam sa ne laude doamna Victoria Popov operele noastre.
Pe parcurs D-na Contulescu ne-a impartasit emoțiile pe care le-a trait fiind in vizita
 la cea de a 100 de aniversare a învățătorilor din Piatra-Neamţ România.
Cam asa au zburat cele patru ore de ședință pe nesimtite .

Comentarii

Postări populare