Atelier Didactic National Cahul, partea a III-a



Jurnal de impresii Atelier ”Evaluare pentru succes” 

Bună seara, dna Marin!
Am rămas plăcut surprinsă de activitatea dumneavoastră şi foarte mulțumită de întreaga organizare, mulțumită acestui seminarului aş putea  afirma ca am devenit peste noapte mai bogați sufletește  şi toate acele minuscule metode le  voi prezenta albinuţelor mele. Mulțumită dumneavoastră, ieri ne-am simțit şi noi elevi iar de mâine  vom reveni  învățători mai puternici şi vom practica şi noi metodele la fel bine cum bunicuța a bătut toba.
Mulțumită dnei Galina Talasimov ca ne-a coordonat si mulțumită  dumneavoastră  am devenit învățători mai moderni şi mai puternici ne-ar face plăcerea de  a participa şi în continuare la seminarele dumneavoastră  sunt foarte  plăcute şi ne  dau puteri noi de a transmite micilor noștri învățăcei toate  acele noutăți  Ma bucur și îmi face plăcerea  să  văd o echipă atât de entuziasmată şi atât de puternică și de aici ne vom forma și noi învățători mai puternici şi mai buni.
Mult succes.
Mulțumesc  frumos!























                                                                                                                                                                                                   Olaru Anastasia P,Cahul,Pelinei

Comentarii

Postări populare